سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجت‌الاسلام سعیدی: مجلس خبرگانی تشکیل شود که در برابر جدید

حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما نیاز به مجلس خبرگانی قوی داریم که با شناسایی جریان واپس‌گرا و غرب‌گرا، با آمریکا مبارزه کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان، با اشاره به انتخابات 7 اسفندماه اظهار داشت: در چارچوب اصول مسائل هسته‌ای را دنبال می‌کنیم اما باید محکم در برابر زیاده‌خواهی آمریکا بیاستیم و اگر این را می‌خواهیم نیازمند مجلسی انقلابی هستیم.

وی افزود: اگر بخواهیم انقلاب پایدار بماند، مجلسی قوی نیاز داریم و اگر دولت می‌خواهد برجام را با قدرت به انجام برساند، مجلس قوی می‌خواهد که به دولت کمک کند تا آمریکا نتواند نیرنگ کرده و برجام را نقض کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی همان‌گونه که تا امروز پایدار و استوار است، در تداوم آن نیز پایدار باقی بماند، نیازمند الزاماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سعیدی گفت: در دوره‌های گذشته ملت‌ها و امت‌هایی درخشیده و به قدرت رسیدند اما پس از مدتی زمینه نزول و افول آن‌ها فراهم و انقلاب آنان ضایع شد و تنها اسمی از آن‌ها در تاریخ ماند، این درحالی است که انقلاب اسلامی ایران پس از 37 سال از گذشت آن و با وجود هزاران توطئه و دسیسه، همه خطرات را از سر خود رفع کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اگر ملتی یادش برود برای چه انقلاب کرده الزامات بقای انقلاب را فراموش کرده است. در انقلاب شوروی نیز سقوط آن در زمانی بود که مردم الزامات و شعارهای انقلابی را فراموش کردند.

وی با اشاره به دلایل سقوط شوروی گفت: مردم شوروی‌‌ همان مردمی بودند که مرگ بر نظام سرمایه‌داری می‌گفتند، پس از استالین و لنین، خروشچف بر سر کار آمد و اعلام کرد با آمریکا به توازن قوا رسیده‌اند و قصد مذاکره با آمریکا را دارند و به تئوری همزیستی مسالمت‌آمیز با آمریکا رسید.

سعیدی در ادامه سخنانش با تاکید براینکه باید جریانات غرب‌گرا را از موضوعات هسته‌ای جدا کنیم، اظهار داشت: جریان غرب‌گرا که از زمان بازرگان و میرحسین موسوی فعال شدند، در فتنه 88 دورهم جمع شدند تا غرب‌گرایی را زنده کنند. کسانی که در برابر آن ایستادند، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بودند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: آمریکا به‌دنبال این است که با چهار راهبرد، تهدید نظامی، نیمه‌سخت و آشوب، تحریم و تعامل، انقلاب را از بین ببرد. در تعامل هدف این نیست که موضوع هسته‌ای را حل کند بلکه آمریکا به‌دنبال زیاده‌خواهی است، امروز قدرت ما به علت ایستادگی در برابر آمریکا است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: فراموش‌کردن اهداف انقلاب، گره‌زدن قدرت و منافع ملی به منافع غرب، احساس عدم کارآیی در برابر دشمن و عدم توجه به صحنه‌های رقابت و صف‌بندی‌ها سبب می‌شود تا از الزامات انقلاب دور شویم.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 حمله...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ