سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2 3

رزمایش موشکی سپاه نیمه اول اسفند برگزار می‌شود  جدید

سرلشکر فیروزآبادی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری رزمایش موشکی سپاه پاسداران در نیمه اول اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار امنیتی -دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: پس از برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، زمستان امسال دومین رزمایش نیروهای مسلح توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: به‌منظور حفظ آمادگی و تقویت توان موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، برگزاری رزمایش موشکی سپاه تصویب و ابلاغ شده است؛ که ان‌شاءالله در نیمه اول اسفند ماه امسال توسط یگان‌های معین به اجرا در می‌آید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این رزمایش با هدف حفظ آمادگی و ارزیابی دقت و قدرت سیستم موشکی کشور انجام می‌پذیرد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند، ارائه مدلی جدید از دموکراسی است  جدید

علی سعیدی

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: حضور مردم در این انتخابات بسیار مهم است و ارایه یک مدل در برابر لیبرال دموکراسی غرب است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلیمن علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به انتخابات 7 اسفند گفت:  نظام جمهوری اسلامی با  نظام لیبرال دموکراسی تفاوت ماهوی دارد و قهرا حضور مردم در این انتخابات بسیار مهم است و ارایه یک مدل در برابر لیبرال دموکراسی غرب است. این مدل برای مردم منطقه و همچنین نقش مردم در تعیین حکومت بسیار مهم است

سعیدی در ادامه راهپیمایی 22 بهمن را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: این حضور زبانزد عام و خاص شده و جایگاه ویژه ای را به جمهوری اسلامی داده است.

وی افزود: از آنجا که همزمان با این انتخابات برخی رسانه های بیگانه و برخی عناصر داخلی نسیت به نقش سپاه در انتخابات دارند این نشست را برگزار کردیم. خط مشی سپاه از زبان فرمانده سپاه و نماینده ولی فقیه اعلام می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ