سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عربستان چشم دیدن مقاومت را ندارد/ چابک‌سازی باید محور نزاجا باشد جدید

امیر کیومرث حیدری

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز شاهد جنگ‌های ترکیبی و نیابتی در منطقه هستیم گفت: عربستان چشم دیدن مقاومت را ندارد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز یکشنبه در همایش "طب رزم در جنگ آینده" ضمن تبریک آغاز سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به روز پرستار اشاره کرد و گفت: پرستاران در سخت‌ترین شرایط مهیایی امدادرسانی هستند و این قابل تقدیر است.

وی افزود: یک طرح جامع در نزاجا در حال انجام است که بخش‌هایی از آن به اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی اختصاص دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اصل چابک‌سازی در یگان‌های نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: تحول باید با هدف چابک‌سازی صورت گیرد.

امیر حیدری ادامه داد: در همین راستا فرماندهی بهداشت و درمان باید شکل گیرد و از حالت رئیس خارج و به دست فرماندهی سپرده شود.

وی با بیان اینکه جنگ‌های آینده از هر نوعی که باشند، بحث طب امری ضروری است و وجود شبکه امدادبخش همیشه در صحنه اجتناب‌ناپذیر است، گفت: البته امروز شاهد جنگ‌های ترکیبی و نیابتی هستیم یعنی کشوری مثل عربستان چشم دیدن مقاومت را ندارد، ثقل مقاومت را در سوریه می‌بیند و گروهک‌هایی را به نیابت از خود به سوریه فرستاده است.

جانشین فرمانده نزاجا گفت: اداره بهداشت و درمان باید خود را متناسب با پیشرفت جنگ‌ها خودش را مجهز کند؛ در جنگ‌هایی که استفاده از هرنوع سلاح مجاز و غیرمجاز متصور است باید امداد و بهداشت ما نیز به روز باشد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: پیام این همایش این است که شبکه بهداشت متناسب با شیوه‌های مختلف جنگ خود را به تعالی برساند و به علم روز مجهز شود؛ هرچند سیاست ما دفاعی است اما به هرحال ما هم وارد جنگ می‌شویم و دفاع خود نیز به شکل جنگ است. مطالعات خوبی در زمینه چابک‌سازی شکل گرفته اما باید آن را به نتیجه رساند. چابک‌سازی محور و اساس قرار گیرد.

انتهای پیام/


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 حمله...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ