سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرمانده کل سپاه: برخی عوامل داخلی، تهدید و خطر اصلی ‌برای انقلاب ‌‌‌هستند جدید

سیاست > نظامی - انتخاب نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان بیرون از مرزهای کشور قسم یاد کرده‌اند که با انقلاب مخالفت و مبارزه کنند اما خطر اصلی که انقلاب ما را تهدید می‌کند، عواملی هستند که در داخل کشور علیه انقلاب اقداماتی را انجام می‌دهند.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه سراسر کشور در مشهد با اشاره به قوت گرفتن جنگ نرم و نفوذ دشمن از این طریق بیان کرد: دشمن امروز از هر طریقی سعی در ضربه وارد کردن به نظام را دارد و برای رسیدن به اهداف خودش جنگ نرم را آغاز کرده بنابراین ما باید با آگاهی برای مقابله با دشمن برنامه‌ریزی داشته باشیم و توفیقات ما باید مقطعی، موضوعی و به تدریج باشد تا به واسطه آن بتوانیم در سطح قله‌های فرهنگی و معنوی جهان پیشگامانه حرکت کنیم.

وی یادآور شد: هرچه بیشتر از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد دشمنی‌های وارد بر آن نیز بیشتر می‌شود، بنابراین باید با اتکا بر خدا کمر همت ببندیم و از انقلاب غیرمحافظه‌کارانه پاسداری کنیم چون این پاسداری نمونه‌ای از همان پاسداری از دینی است که امام حسین(ع) در روز عاشورا و در کربلا انجام داد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه راه انقلاب ما همان راهی است که همه امامان در راه تشکیل حکومت اسلامی و حاکمیت قرآن و اسلام جان خود را فدا کردند، اظهار کرد: هر چه انقلاب پیش می‌رود دشمن به دلیل گسترش اسلام و بیداری اسلامی بیشتر احساس خطر کرده و توطئه‌های پیچیده‌ای علیه انقلاب و اسلام طراحی می‌کنند.

وی، به بی‌اثر بودن تهدیدهای نظامی علیه جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمن می‌داند که دیگر تهدید نظامی و امنیتی علیه انقلاب و ملت ایران کارساز نیست و نمی‌توانند با این ابزار جلوی مقاومت اسلامی و صدور انقلاب را بگیرند.

سردار جعفری به مقاومت مجاهدین اسلام در جبهه‌های علیه کفر اشاره کرد و گفت: امروز تهدیدهای نظامی از مرزهای ما دور شده و مجاهدین اسلام کیلومترها دورتر از مرزهای ما، عاشقانه از اسلام و ایران دفاع می‌کنند؛ تهدید دشمن از حالت نظامی به تهدید نرم در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رسیده است.

وی، خطر اصلی پیش روی انقلاب را عوامل داخلی دشمن دانست و اظهار کرد: دشمنان بیرون از مرزهای کشور قسم یاد کرده‌اند که با انقلاب مخالفت و مبارزه کنند اما خطر اصلی که انقلاب ما را تهدید می‌کند، عواملی هستند که در داخل کشور علیه انقلاب اقداماتی را انجام می‌دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران به مخالفت برخی با ولایت فقیه اشاره و عنوان کرد: این عده، اعتقادی به استمرار انقلاب اسلامی ندارند در حالی که فلسفه وجودی انقلاب بر اصل ولایت فقیه و رهبری استوار است؛ آنان تلاش می‌کنند تا با این اصل مقابله کنند.

سردار جعفری با اشاره به پیشینه فعالیت این دسته از عناصر دشمن اظهار کرد: در سال‌های 76 تا 78 عده‌ای معتقد بودند که باید پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی متوقف شود به طوری که نباید با سایر مسلمانان دنیا که به آنها ظلم می‌شود، کاری داشته باشیم که این موضوع به خوبی نشان می‌دهد افرادی که این اظهارات را مطرح می‌کردند هیچ‌گونه آشنایی با ماهیت انقلاب اسلامی و وظیفه دینی و قرآنی نداشتند.

29214

کلید واژه ها: انقلاب اسلامی ایران - محمدعلی (عزیز) جعفری -

نظر()

 حمله...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ