سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعوت مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی جدید

علوی وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد حضور پر شور مردم را در پای صندوق‌های رأی مشاهده کند گفت: امام راحل همه حساب خود را برای تثبیت انقلاب برای روی مردم باز کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام محمود علوی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در ساری با اشاره به اینکه حضور در جمع مردم متدین مازندران و غیورمردان لشکر 25 کربلا برای بنده مایه سرور و شادمانی است، اظهار داشت:‌ خدا را برای توفیق گسترش اسلام و حضور پرشور مردم در 22 بهمن قدردانی می‌کنیم.

علوی با اشاره به اینکه امام راحل با تکیه بر روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران توانستند انقلاب را تا ظهور جهان اسلام تداوم بخشند، تصریح کرد: مردم مازندران با آن سابقه و پیشینه درخشان در تاریخ توانستند همواره اهداف انقلاب اسلامی را در انقلاب و پس از آن تقویت کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با همه انقلاب‌های صورت گرفته در جهان تفاوت بسیاری دارد، تصریح کرد: این انقلاب با رهبری امام راحل نخستین انقلابی بود که روی گلوله برای پیروزی حساب باز نکرد. فاز نظامی در کنار فاز سیاسی برای تثبیت انقلاب نبوده است و امام راحل همه حساب خود را برای تثبیت انقلاب برای روی مردم باز کرده بود و مردم را به خدا گره زد و با ایجاد قدرت عظیم و خروش الله‌اکبر این ملت بر رژیم ستم‌شاهی تا دندان مسلح پیروز شد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه افرادی که با انقلاب‌های مختلف دنیا آشنا بودند برای آنها انقلاب اسلامی ایران که با تکیه بر روحیه مردمی به پیروزی رسیده قابل لمس نبوده است، افزود: اما با این دیدگاه که مردم منشأ قدرت هستند سراغ اسلحه نرفت و بر خلاف سایر رهبران دنیا برای تثبیت حکومت از تفنگ و زور استفاده نکرده بلکه نیروهای مسلح ایران بازی السا را جزئی از حکومت ندانسته و با این نگاه که نیروهای مسلح بخشی از مردم هستند هرگز استراتژی راهبردی به دست گرفتن اسلحه و شلیک گلوله را برای پیروزی انقلاب بکار نگرفته است.

علوی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران با استراتژی مردمی معمار کبیر انقلاب به مردم پیوستند و انقلاب اسلامی ایران را برای جهانیان به ارمغان آوردند، افزود: انقلابی که بر اساس منش ولایت‌پذیری و تکیه بر ولی فقیه سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است به واسطه سابقه شیعی و دینی این انقلاب در جهان به اقتدار و شکوفایی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه همه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) قانون اساسی را قبول کرده و افرادی را انتخاب کردند که قانون اساسی را تصویب کردند، افزود: رهبری به وسیله مردم پیروزی را برای ملت به ارمغان آورده و بعد از فوت امام مقام معظم رهبری به خوبی توانستند با تکیه مردم به پیروزی‌های مختلفی برای شکوفایی ایران اسلامی بپردازند. بازی اندروید وزیر اطلاعات با بیان اینکه امام راحل در تمام زمینه‌ها و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی روی مردم حساب باز کرده بود، افزود: امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) با تکیه بر ملت پیروز امنیت مثال‌زدنی‌ را برای ایران اسلامی در منطقه فراهم کردند.

علوی با بیان اینکه صدای ناامنی از کشورهای عربستان، کویت، لبنان، افغانستان، پاکستان، تونس و پاریس شنیده شده است، افزود: دشمن تمام توان خود را برای ایجاد ناامنی در ایران اسلامی به کار گرفته ولی با همت مردم ایران و عنایات امام زمان (عج) و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری سربازان گمنام امام زمان ده‌ها گروه تروریستی و سرکردگان آنها را به هلاکت رساندند، عناصر آنها را دستگیر و به دستگاه قضا و عدالت معرفی کردند و کسانی که بنا داشتند به داعش و جریان تکفیری بپیوندند شناسایی، ارشاد و به دامن خانواده‌شان بازگشتند.

وی افزود: همه مردم از دیدگاه امام راحل باید کمک کنند تا امنیت در کشور مثال‌زدنی باشد. امنیتی بی‌بدیلی در کشور جمهوری اسلامی ایران حکفرماست و ملت ایران همواره حماسه‌ساز لحظات تاریخی لحظه 22 بهمن و روز قدس بوده است و این ملت به پشتیبانی از انقلاب و خون‌های شهدا پیروزی‌های متعددی را به نمایش گذاشتند.

وزیر اطلاعات با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز ملت ایران در هفتم اسفند افزود: هر رأی مردم تیری بر قلب دشمنان بوده چرا که دشمن نمی‌خواهد حضور پر شور مردم را در پای صندوق‌های رأی مشاهده کند و این ملت بار دیگر در هفتم اسفند با حضور پر شور خود حماسه‌ای به بلندای تاریخ خلق خواهند کرد.


نظر()

 حمله...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ